Powrót

30 MINUT TRENING NA NOGI I POŚLADKI

Kolejny film z treningiem, tym razem NOGI & POŚLADKI. 

K o r z y s t a j c i e ! 

Ten trening jest siłowy, potrzebne Wam będzie obciążenie; 

DO WYBORU: 

  • 2 x kettle (proponuję wagę 8, 10 albo 12 kg) 
  • 2 x hantle (no, najlepiej takie cięższe niż 5 kg)
  • opcja awaryjna 2 x 5 l butle w wodą. Też dadzą radę! 
  • Jeśli nie macie nic x 2, a macie w domu jednego kettla, albo jednego ciężkiego hantla – weźcie go i trzymajcie przy klatce piersiowej.   

Nie ma wymówek! 

Powodzenia!

PS. O tym jak szybko i skutecznie zbudować pośladki znajdziecie w tym wpisie.

Najnowsze wpisy
  • kolorowe legginsy co ćwiczeń z niskim stanem

    Z czym nosić legginsy? Poznaj sprawdzone stylizacje na różne okazje!

    Już kilkanaście lat temu legginsy wyszły z szafy „ciuchów po domu” i obecnie są pełnoprawną częścią stylizacji casualowych, do ćwiczeń czy w góry. Producenci tego rodzaju odzieży oferują legginsy o różnych krojach (wysoki i niski stan), kolorach i wzorach. Jednak jak to bywa z każdym elementem garderoby, legginsy nie do wszystkiego pasują. Z czym nosić […]

  • close