Return

FBW – FULL BODY WORKOUT – Trening na całe ciało, z obciążeniem

Drodzy moi!

Łapcie!

Wyobiecywany (ale za to pięknie dopracowany)

Trening na całe ciało czyli Full Body Workout vol. II

Potrzebujesz:

• obciążenie w zakresie ok 8 – 12 kg; może to być hantel, może być kettlebell – co macie (na filmiku pokazuję wersję i z kettlem i z hantlem)

• krzesełko / taboret (stabilny!); tudzież coś innego sięgającego Wam przynajmniej do kolan

• dobry nastrój i trochę samozaparcia; żeby pocisnąć do końca

PS. O tym jak szybko i skutecznie zbudować pośladki znajdziecie w tym wpisie.

Latest entries
  • kolorowe legginsy co ćwiczeń z niskim stanem

    Z czym nosić legginsy? Poznaj sprawdzone stylizacje na różne okazje!

    Już kilkanaście lat temu legginsy wyszły z szafy „ciuchów po domu” i obecnie są pełnoprawną częścią stylizacji casualowych, do ćwiczeń czy w góry. Producenci tego rodzaju odzieży oferują legginsy o różnych krojach (wysoki i niski stan), kolorach i wzorach. Jednak jak to bywa z każdym elementem garderoby, legginsy nie do wszystkiego pasują. Z czym nosić […]

  • close