Na sklepie brakuje rzeczy, które chcę zamówić. Czy pojawią się one w przyszłości? 

Nasza polityka sprzedażowa to małe, krótkie serie, które bardzo często znikają ze sklepu w kilka dni. Większość modeli jednak, systematycznie doszywamy i najprawdopodobniej, w przeciągu kilku miesięcy znów pojawią się w sprzedaży. Trzeba zaglądać i ‚polować’ 🙂 Dobrym rozwiązaniem jest też dodanie produktu (pamiętaj żeby dodać wybrany produkt wraz z Twoim rozmiarem!) do OBSERWOWANYCH; natychmiast po ponownym zamagazynowaniu, dostaniesz od nas automatycznego maila o dostępności. 

Czy legginsy są rozciągliwe?

Tak, legginsy są uszyte z rozciągliwej tkaniny, która bardzo dobrze przylega do skóry. UWAGA! To, że są rozciągliwe, nie oznacza, że możesz zamówić mniejszy rozmiar, i liczyć na to, że się rozciągną! ZAWSZE zamawiaj ODPOWIEDNI ROZMIAR! To kluczowe, żeby legginsy pięknie leżały i żebyś świetnie się w nich czuła! 

Jeśli nie jesteś pewna w kwestii doboru rozmiaru, zerknij do artykułu: „Jak dobrać legginsy do sylwetki?” 

Jeśli nadal masz wątpliwości – pisz do nas! Pomożemy jak możemy 🙂
 

Jak zdobyć rabat za recenzję? 

Po otrzymaniu zamówionego produktu, dostaniesz od nas maila z prośba o opinię 🙂 Opinię możesz dodać na stronie danego produktu, w zakładce OPINIE. Nie przejmuj się, jeśli Twoja recenzja nie od razu jest widoczna. Czeka ona u nas w systemie na akceptację, wtedy dopiero pojawi się na stronie. Staramy się (!) akceptować dodawane przez Was opinie na bieżąco. 

Po dodaniu opinii, system wyśle do Ciebie w przeciągu 3 dni indywidualne wygenerowany kod rabatowy -15% (rabat nie obejmuje produktów w przedsprzedaży!). Masz 3 miesiące, żeby go wykorzystać. Nie dostałaś kodu? Sprawdź czy nie wylądował w SPAM-ie… 

Zawsze możesz również napisać dwa słowa opinii na naszym funpage’u na facebooku i na Google – tutaj już bez nagród 😉 Będzie nam po prostu bardzo miło, a kolejne kupujące osoby, zawsze chętnie korzystają z opinii innych. 

 

Czy rabat za recenzję obejmuje też produkty przedsprzedażowe?

Nie, NOWOŚCI w przedsprzedaży są już objęte rabatem -10%, dodatkowy rabat za recenzję tutaj nie działa. 

Czy robicie akcje promocyjne i wyprzedaże? 

Zdarza nam się robić małe akcje promocyjne np przed świętami czy sezonowo przeceniać jakiś produkt. Ale! Nie robimy naprawdę dużych wyprzedaży i promocji!… Niestety w parze z jakością idzie cena, i wyprodukowanie naszych legginsów i bluz nie należy do tanich… Artyści również nie projektują pro publico bono… 😉 

Polecamy śledzić naszego fb i IG – tam pojawiają się info o bieżących promkach (zazwyczaj w postaci kodów 5 -10 -15%). 

Największą akcję promocyjną w roku, prowadzimy cyklicznie w Black Friday. No i macie kody za recenzje 🙂 

Ile trzeba czekać na produkty z przedsprzedaży? 

Zazwyczaj czas oczekiwania na produkcję to 2 tygodnie. Staramy się, by ten czas był jak najkrótszy, czasem jednak (przy mniejszych mocach przerobowych na szwalniach np. w okresie wakacyjnym czy około-świątecznym) wydłuża się o kilka dni. Tutaj, zawsze bardzo prosimy o chwilę cierpliwości i zrozumienie – na powstanie gotowego produktu, który następnie pięknie spakowany trafia do Waszych łapek, składa się baaardzo wiele procesów… 

Dlaczego na sklepie wiele modeli i rozmiarów jest niedostępne? 

Każdy nasz model to małe dzieło sztuki – zaprojektowane i sygnowane podpisem najlepszych polskich artystów tatuatorów. Nasze serie są małe i odszywane w limitowanych ilościach. 

Większość modeli jednak, systematycznie doszywamy i najprawdopodobniej, w przeciągu kilku miesięcy znów pojawią się w sprzedaży. Trzeba zaglądać i ‚polować’ 🙂

Legginsy / bra / bluza są za małe / za duże – jak mogę dokonać wymiany na inny rozmiar? 

Nie ma problemu! Jeśli produkt jest nowy i nienoszony, możemy go wymienić 🙂 Na decyzje o ewentualnej wymianie masz 14 dni.
Najlepiej, jeśli najpierw poinformujesz nas o chęci wymiany mailem (sklep@rebelskin.pl). Wspólnie ustalimy co i na co wymieniamy (jeśli dany produkt jest dostępny). Możesz wymienić produkt na inny rozmiar lub (jeśli dostępny) na inny model. Możemy też, wymienić Twój produkt na bezterminowy kod rabatowy o równowartości produktu – wykorzystasz go kiedy chcesz i jak chcesz. 

Pamiętaj! Napisz do nas, zawsze postaramy się znaleźć jakieś rozwiązanie. 
 
Wymieniany produkt odeślij do nas (najlepiej za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej lub InPostu): 
 
REBEL SKIN 
ul. Orląt Lwowskich 12/15 
41-902 Bytom
tel 608033003 

 
albo paczkomat: BYT11A (ul. WITCZAKA 126, BYTOM) 
 
i dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu / wymiana z naszej strony. 
Formularz znajdziesz do pobrania w pdf tu: 
https://rebelskin.pl/zwroty-i-wymiany/

W jaki sposób mogę zwrócić produkt? 

Masz 14 dni na ewentualny zwrot produktu. 
( * Zwrot (lub wymiana) możliwe są w przypadku towaru nieużywanego, niezniszczonego i kompletnego (zwierz na metce stanowi integralną część produktu!). Nie odcinaj zwierza (hangtaga) jeżeli nie jesteś pewna, że chcesz zachować produkt. Dostałaś produkt ze zwierzem – oddaj produkt ze zwierzem.)
Polecamy skorzystać z InPostu albo dowolnej firmy kurierskiej. Odsyłanie produktów za pośrednictwem Poczty Polskiej często niepotrzebnie wydłuża proces i powoduje niepotrzebne (i Wam i nam) frustracje… 
 
UWAGA! Adres do zwrotów i wymian: 
 
REBEL SKIN 
ul. Orląt Lwowskich 12/15 
41-902 Bytom
tel 608033003 

 
paczkomat: BYT11A (ul. WITCZAKA 126, BYTOM) 
 
Jako, że cały czas chcemy udoskonalać produkty, będzie nam bardzo miło jeśli podasz przyczynę zwrotu (choć oczywiście nie musisz tego robić) 

Czy dany model pojawi się w wersji z wysokim stanem? 

Na ten temat ciągle toczą się burzliwe dyskusje 🙂 
Model klasyczny (niski stan) i model PREMIUM (wysoki stan) to dwie, zupełnie różne KONSTRUKCJE. Artysta, projektując, od początku robi to pod konkretny wykrój – klasyczne: cała powierzchnia nóg i pośladków do wypełnienia projektem; PREMIUM: tylko część nogawki! (dupka jest czarna, odcięta!). Nie jest więc możliwa zamiana jednego na drugi 🙂 

Więcej na ten temat, przeczytasz w artykule „O tatuażach i projektach na Rebel Skin” na naszym blogu: 
https://rebelskin.pl/o-tatuazach-projektach-na-rebel-skin/

Czy można ‚zarezerwować’ sobie produkt? 

Jedyną opcją na ‚rezerwację’ produktu, jest kupienie go już w przedsprzedaży 🙂 Czasem wrzucamy również (na Wasze prośby o rezerwację właśnie) przedsprzedaż na mocno chodliwe, a chwilowo niedostępne produkty, lub produkty, których nie było od dłuższego czasu. 

Np. zlecamy doszywkę, wiemy ze produkt będzie u nas za dwa tygodnie, i wrzucamy przedsprzedaż, tak, żebyście mogli zawczasu ‚klepnąć’ sobie wymarzone legginsy / bluzę 🙂 

Czy macie sklep stacjonarny? 

Nie mamy sklepu stacjonarnego, tylko internetowy. 

Adres z KRS i ze stopki na Mickiewicza 29 w Kato, to tylko adres naszego biura. 
 

Gdzie i kiedy można odebrać zamówione rzeczy osobiście? 

ODBIÓR OSOBISTY jest możliwy pod naszym adresem w Bytomiu 🙂 Napisz proszę lub zadzwoń – ustalimy w jaki dzień i w jakich godzinach możesz podjechać. 

UWAGA! Wcześniejszy kontakt z Waszej strony jest NIEZBĘDNY! Tylko tak, macie pewność, że ktoś z nas będzie na miejscu. 

Czy mogę dodać dodatkowy produkt, jeśli zamówienie jest nadal w realicacji? Jak to zrobić, żeby nie ponosić dwukrotnie kosztu przesyłki?

Dopóki Twoje zamówienie ma status ‘w realizaji’ spokojnie mozesz połączyć je z nowym, innym. Zrób normalnie kolejne zamówienie, zaznaczając w opcjach dostawy ODBIÓR OSOBISTY (nie naliczy Ci wtedy drugi raz kosztu przesyłki); w uwagach do zamówienia zaznacz nam proszę, żeby połaczyć z poprzednim zamówieniem (tu – nr Twojego zamówienia).