Powrót

FBW – FULL BODY WORKOUT – Trening na całe ciało, z obciążeniem

Drodzy moi!

Łapcie!

Wyobiecywany (ale za to pięknie dopracowany)

Trening na całe ciało czyli Full Body Workout vol. II

Potrzebujesz:

• obciążenie w zakresie ok 8 – 12 kg; może to być hantel, może być kettlebell – co macie (na filmiku pokazuję wersję i z kettlem i z hantlem)

• krzesełko / taboret (stabilny!); tudzież coś innego sięgającego Wam przynajmniej do kolan

• dobry nastrój i trochę samozaparcia; żeby pocisnąć do końca

PS. O tym jak szybko i skutecznie zbudować pośladki znajdziecie w tym wpisie.

Najnowsze wpisy
  • kolorowe legginsy co ćwiczeń z niskim stanem

    Z czym nosić legginsy? Poznaj sprawdzone stylizacje na różne okazje!

    Już kilkanaście lat temu legginsy wyszły z szafy „ciuchów po domu” i obecnie są pełnoprawną częścią stylizacji casualowych, do ćwiczeń czy w góry. Producenci tego rodzaju odzieży oferują legginsy o różnych krojach (wysoki i niski stan), kolorach i wzorach. Jednak jak to bywa z każdym elementem garderoby, legginsy nie do wszystkiego pasują. Z czym nosić […]

  • 7 pomysłów na przekąski w góry

    7 pomysłów na przekąski w góry • czyli co jeść na szlaku 

    7 pomysłów na przekąski w góry. Ah, jak często pytacie się – co ja to jem, na tych moich długodystansowych szlakach (!). Ile trzeba zjeść, żeby uzupełnić stratę energetyczną na poziomie 3 tys. kcal dziennie (plus bazowe kalorie, czyli razem.. ok 5k kcal!). Cóż. To temat na osoby tekst (jeśli będziecie chcieli, napiszę) a dziś […]

  • close