Strona główna » BLOG » porady treningowe » JAK ZBUDOWAĆ SIŁĘ DO POMPKI?

JAK ZBUDOWAĆ SIŁĘ DO POMPKI?



JAK ZBUDOWAĆ SIŁĘ DO POMPKI?

Dzień dobry Kochani!
Dziś zaczynam z Wami ten dzień … WYZWANIEM. Na pewno już zauważyłyście, że w niemal każdym zestawieniu treningowym pojawia się POMPKA, zwyczajnie dlatego że jest to BARDZO DOBRE, FUNKCJONALNE ĆWICZENIE.

Jeśli:
❌Nie umiesz zrobić pompki? 
❌Treningi na ręce zawsze były dla Ciebie trudne? 
❌Uważasz, że masz ‘słabe ręce’, i unikasz ich trenowania..? 

🔜Choć na jedno z tych pytań odpowiadasz TAK 🔜 TO WYZWANIE JEST DLA CIEBIE!

✅Kochani, pokazuję w tym filmie, jak krok po kroku (!) budować siłę do pompki. 
✅Pokazuję poszczególne progresje i uwierzcie (!) – nauczyłam tak robić pompkę już niejedną osobę 
(dziewczyny 🔜 potwierdźcie! )
✅Wystarczy zacząć. 
✅I ćwiczyć, uwaga! REGULARNIE (tak, to jest słowo klucz, tego nie oszukamy!) 
✅ Tak jak mówię w filmie, proponuję ćwiczenie do pompki co drugi dzień, 3 serie x 8 – 1o powtórzeń – na Twoim stopniu zaawansowania.
✅ Skorzystaj. To jest wiedza, którą przekazuję normalnie na kameralnych treningach grupowych i treningach personalnych. 

🔜 KTO PODEJMUJE SIĘ WYZWANIA?
Wynieś coś dobrego, pozytywnego dla siebie w tym kijowym (żeby nie powiedzieć dobitniej…) czasie. NAUCZ SIĘ CZEGOŚ NOWEGO! 

Ściskam Was mocno i czekam na Wasze deklaracje.

______________
#rebelskin #rebelgirl #rebelinside #polishbrand #polskamarka#ethicalfashi

NEWSLETTER

Zbieraj Info o promocjach i nowościach

NEWSLETTER

Zbieraj Info o promocjach i nowościach

NASZE INSTA