Powrót

TRENING NA POŚLADY • Z GUMĄ OPOROWĄ

Kochani!  
Łapcie obiecany trening na POŚLADY! i… obiecuję, że jak zrobisz go na 1oo%… to POCZUJESZ! 😉 
Trening bez obciążenia; potrzebna jest tylko GUMA OPOROWA i IDEALNA TECHNIKA – na tym się skoncentruj! 

Daj znać jak było. 
K o n i e c z n i e ! 

PS. Pamiętaj że m.pośladkowy wielki, to jak sama nazwa wskazuje – DUŻY MIĘSIEŃ. Duży mięsień potrezbuje dużego bodźca.
Stąd spora objętość treningowa. MUSI BOLEĆ! 

PS. O tym jak szybko i skutecznie zbudować pośladki znajdziecie w tym wpisie.

Najnowsze wpisy
  • kolorowe legginsy co ćwiczeń z niskim stanem

    Z czym nosić legginsy? Poznaj sprawdzone stylizacje na różne okazje!

    Już kilkanaście lat temu legginsy wyszły z szafy „ciuchów po domu” i obecnie są pełnoprawną częścią stylizacji casualowych, do ćwiczeń czy w góry. Producenci tego rodzaju odzieży oferują legginsy o różnych krojach (wysoki i niski stan), kolorach i wzorach. Jednak jak to bywa z każdym elementem garderoby, legginsy nie do wszystkiego pasują. Z czym nosić […]

  • close