Trening na nogi i pośladki

Strona główna » BLOG » trening » Trening na nogi i pośladki

Trening na nogi i pośladki



Trening na nogi i pośladki

Dziś krótki filmik z treningiem na nogi i pośladki.N a j l e p s z e, moim zdaniem ćwiczenia, żeby skutecznie aktywować mięśniepośladkowe:• Przysiady – pośladek aktywowany najmocniej w punkcie pełnego rozciągnięcia (na samym dole poprawnie wykonanego siadu). Pamiętamy, żeby prawidłowo wykończyć ruch poprzez dopięcie (maksymalne spięcie) pośladków podczas wyprostu bioder.• Martwy ciąg – funkcjonalne, wielostawowe ćwiczenie targetujące mocno pośladki, grupę kulszowo – goleniową a także prostownik grzbietu i pozostałe mięśnie pleców.• Hip trusts (‚wznosy bioder’) – najmocniejsza aktywacja pośladka w punkcie pełnego spięcia – przy wyproście bioder.Pamiętaj, że kluczem do poprawnego i przede wszystkim bezpiecznego (!) wykonywaniatych ćwiczeń jest prawidłowa technika!Inne, również przydatne w budowaniu pośladków ćwiczenia:• wykroki, zakroki, przysiady bułgarskie;• wejścia na boxa (lub na wysoki stopień);• prostowanie tułowia na ławeczce rzymskiej (poprzez spięcie mięśni pośladkowych);• szerokie przysiady z obciążeniem (np. z kettlem);• martwy ciąg na jednej nodze;• suwnica (na najwyższym możliwym ustawieniu stóp)I najważniejsze!Jeśli chcesz b u d o w a ć mięśnie (przykładowo, zbudować sobie piękne pośladki 🙂 ) -potrzebny jest dodatni bilans energetyczny. Na pewno nie zrobisz tego na pewno na diecie redukcyjnej!Miłego oglądania!  

NEWSLETTER

Zbieraj Info o promocjach i nowościach

NEWSLETTER

Zbieraj Info o promocjach i nowościach

NASZE INSTA